Ziggo werkzaamheden, geen digitaal TV-beeld

NEWS_READING_TIME_LESSTHAN 1 NEWS_READING_TIME_MINUTE.

Terug

 

Wegens werkzaamheden van Ziggo zult u vanaf vandaag 10.00uur geen digitaal TV-beeld ontvangen op uw TV. De TV zal een foutmelding weergeven. Dit heeft te maken met de werkzaamheden omtrent het verbeteren van het televisienetwerk van Ziggo.
Ziggo heeft u hierover per brief ingelicht.
Om het probleem op te lossen zult u de zenders opnieuw moeten zoeken volgens een stappenplan. Dit zal 5 tot maximaal 30 minuten (per TV) duren. 

 

Afhankelijk van uw digitale ontvanger of CI+ module moet u een stappenplan uitvoeren. Dit stappenplan is toegevoegd bij het schrijven van Ziggo. Voor meer informatie kunt u ook naar: www.ziggo.nl/zenderszoeken.

Belangrijk om te weten is de frequentie. Gebruik hiervoor 474.00(0) en voor netwerk-ID 5555

Na het opnieuw zoeken van de zenders kan het zijn dat sommige zenders op een andere plek staan, gelieve hier rekening mee te houden.

 

Mocht u er niet uitkomen, kunt u natuurlijk ook contact opnemen met XPS.

Wij zullen dan bij u op locatie het stappenplan uitvoeren, zodat u weer digitaal beeld op uw TV('s) heeft.

 

Neem hiervoor contact op met XPS

Dorpstraat 56 Buchten | 046-4811317 | info@xps-born.nl

 

Betere TV

Met onze hulp is het zo gepiept!

 

Publicatiedatum 04/03/2015