NEWS_READING_TIME_LESSTHAN 1 NEWS_READING_TIME_MINUTE.
Wegens werkzaamheden van Ziggo zult u vanaf vandaag 10.00uur geen digitaal TV-beeld ontvangen op uw TV. De TV zal een foutmelding weergeven. Dit heeft te maken met de werkzaamheden omtrent het verbeteren van het televisienetwerk van Ziggo.
Ziggo heeft u hierover per brief ingelicht.
Om het probleem op te lossen zult u de zenders opnieuw moeten zoeken volgens een stappenplan. Dit zal 5 tot maximaal 30 minuten (per TV) duren.
Afhankelijk van uw digitale ontvanger of CI+ module moet u een stappenplan uitvoeren. Dit stappenplan is toegevoegd bij het schrijven van Ziggo. Voor meer informatie kunt u ook naar: www.ziggo.nl/zenderszoeken.
Belangrijk om te weten is de frequentie. Gebruik hiervoor 474.00(0) en voor netwerk-ID 5555
Na het opnieuw zoeken van de zenders kan het zijn dat sommige zenders op een andere plek staan, gelieve hier rekening mee te houden.
Mocht u er niet uitkomen, kunt u natuurlijk ook contact opnemen met XPS.
Wij zullen dan bij u op locatie het stappenplan uitvoeren, zodat u weer digitaal beeld op uw TV('s) heeft.
Neem hiervoor contact op met XPS
Dorpstraat 56 Buchten | 046-4811317 | info@xps-born.nl
Betere TV
Met onze hulp is het zo gepiept!