Hoe gaat XPS te werk? Bij XPS staat u als klant centraal. Uw probleem moet worden opgelost, uw vraag moet beantwoord worden, uw wens moet gerealiseerd worden.
U geeft uw vraag, wens of probleem(beschrijving) door via onderstaand contact formulier. Of per telefoon, fax, e-mail, messenger of post. Problemen worden, afhankelijk van de aard, bij u thuis of in de service werkplaats van XPS opgelost. Tegen een van tevoren afgesproken prijs en met een van tevoren overeengekomen resultaat.
XPS begint niet aan een klus als er geen vertrouwen in een goed eind resultaat is. XPS wil niet betaald worden als het afgesproken eindresultaat niet bereikt is. Uw vragen worden zo snel mogelijk en zo goed mogelijk beantwoord. Soms is daar wat extra onderzoek voor nodig en dan kan het iets langer duren. Geen wens is ons te gek, zolang het maar binnen ons vakgebied blijft. Rekening houdend met de belangen van u als klant zullen we altijd een aantal realisatie voorstellen doen en duidelijk de voors en tegens daarvan aangeven.
Zodat U zelf een weloverwogen keuze uit de verschillende mogelijkheden kunt maken.